– kompleksowa terapia dzieci i młodzieży z autyzmem
– jak pozyskać na nią środki?
Szkolenie poprowadzą osoby na co dzień związane z tematem autyzmu- specjaliści oraz rodzice!
Grosz do grosza, czyli jak zdobyć pieniądze na terapię dziecka: Piotr Barszcz – Ojciec Jasia (www.jasiobarszcz.pl) mającego zaburzenia ze spektrum autyzmu. Z zawodu trener-psycholog. Autor książki „Jak pozyskiwać darowizny i 1% podatku na leczenie dziecka”- opisał w niej rozwiązania, których zastosowanie pozwala corocznie pozyskiwać kwotę wysokości około 30 tysięcy złotych na leczenie syna z 1% podatku. W pozyskiwaniu funduszy korzystał z doświadczeń jakich nabywał m.in. jako trener sprzedaży, autoprezentacji, promocji. Istotne okazały się również doświadczenia dziennikarskie (redaktor gazety) oraz znajomość reguł współpracy z Darczyńcami, wynikająca m.in. z psychologicznego wykształcenia.
Na Państwa Pytania odpowiadać będzie Pani Aleksandra Księżak z Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”.
Terapie w leczeniu dziecka z autyzmem mgr Justyna Kotowicz i mgr Justyna Moskwa-Justyna Kotowicz – psycholog, nauczyciel, terapeuta przez sztukę, coach rodzicielski, trener, technik masażysta. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z autyzmem, w prowadzeniu zajęć indywidualnych (zajęcia o charakterze terapeutycznym i doradczym, spotkania coachingowe) oraz grupowych (warsztaty rozwojowe i psychoedukacyjne) dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Współpracowała m.in. z Uniwersytetem Dzieci w Krakowie; Krakowskim Stowarzyszeniem Ocalić Szansę, Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i ich Rodzinom w Krakowie. W Centrum Terapii PROMITIS pracuje z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, opierając się miedzy innymi na założeniach terapii behawioralnej.
-Justyna Moskwa – pedagog specjalny (oligofrenopedagog), pedagog szkolny, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Ukończyła 3- stopniowy kurs terapii behawioralnej- Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem zorganizowany przez PSTB. Odbyła liczne praktyki zawodowe oraz kursy pedagogiczne. Przez wiele lat pracowała indywidualnie z dziećmi autystycznymi, a także wspomagała rozwój dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością.