WARSZAWA – warsztat „Moje dziecko ciągle dostaje uwagi w szkole i co dalej”

Warsztat dla rodziców „Moje dziecko ciągle dostaje uwagi w szkole i co dalej. Diagnoza potrzeb dziecka, które w szkole zachowuje się niestandardowo”.
  •     Jeżeli masz wyjątkowe dziecko, które w szkole zachowuje się niestandardowo
  •     Jeżeli Twoje dziecko często przynosi uwagi ze szkoły
  •     Jeśli jesteś informowany o problemach wychowawczych Twojego dziecka
  •     Jeżeli masz już dość skarg i kłopotów w szkole
 
To ten warsztat jest dla Ciebie.
 
Warsztat jest skierowany do rodziców, którzy zaobserwowali u swoich dzieci niestandardowe zachowania lub otrzymali informację o takich zachowaniach od nauczycieli lub innych opiekunów dziecka i odczuwają z tego powodu niepokój.
 
Na spotkaniu będziemy rozmawiać między innymi o tym:
 
  •     czy moje dziecko zachowuje się inaczej w szkole niż inne dzieci,
  •     jakie zachowania są dla mnie akceptowalne , a jakie nie,
  •     jakie potrzeby mają dzieci i jak je manifestują,
  •     jak wspierać dziecko w szkole.
 
Dla osób chętnych, które będą zainteresowane dalszą pracą nad trudnymi zachowaniami swojego dziecka uruchomimy w marcu cykl 7 spotkań warsztatowych, na których rodzice będą mieli okazję poznać i przećwiczyć sposoby radzenia sobie z trudnymi zachowaniami.
 
Termin: 24 stycznia 2014 r. (piątek); g. 17.30-20.00
Miejsce: Warszawa, ul. Dickensa 27/83
Zapisy: Za pomocą formularza zgłoszeniowego on-line
Koszt: 150zł
 
Opłatę za udział w zajęciach należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Fundacji Bullerbyn w terminie 8 dni od otrzymania potwierdzenia dostępności miejsca (jednak nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem spotkań).
 
Prowadzące:
 
Marta Jakubowska – pedagog i pedagog specjalny zajmujący się diagnostyką i terapią osób z Całościowym zaburzeniami rozwojowymi w tym osób z Zespołem Aspergera.
 
Specjalizuję się w prowadzeniu Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z CZR (Całościowymi Zaburzeniami Rozwoju) i ADHD oraz wsparciem rodziców w ich kompetencjach wychowawczych.
 
Ukończyłam  Pedagogikę Ogólną na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe na APS z zakresu Pedagogiki Specjalnej.
 
Od 10 lat jestem związana z Fundacją SYNAPSIS gdzie zajmuję się diagnozowaniem i terapią osób z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi w tym autyzmu dziecięcego i Zespołu Aspergera. Superwizuję również pracę młodszych terapeutów w I Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS.
 
Specjalizuję się w prowadzeniu zająć Treningu Umiejętności Społecznych  dla dzieci młodzieży oraz grup dla rodziców podnoszących ich kompetencje wychowawcze.
 
Mama dwóch nastoletnich córek.
 
W Poradni zajmuję się diagnozą i terapią dzieci z Zespołem Aspergera (ZA) oraz terapią dzieci z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD). Prowadzę też konsultacje oraz zajęcia psychoedukacyjne dla rodziców.
 
Aleksandra Rapacka-Grochala – psycholog
 
Ukończyłam psychologię na SWPS oraz pedagogikę korekcyjną w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.
 
Od 2003r. prowadzę terapię dzieci autystycznych, biorę udział w ich diagnozowaniu, współpracuję z rodzicami, jestem autorką programów terapeutycznych. Prowadzę zajęcia indywidualne oraz grupowe z dziećmi z autyzmem, jak również szkolenia dotyczące wiedzy z zakresu autyzmu.
 
Od lat prowadzę warsztaty dla rodziców z zakresu, jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci. Swoje doświadczenie i wiedzę pogłębiam biorąc udział w szkoleniach i konferencjach.
 
Prywatnie – mama trzech synów – Bartosza, Tymona i Antka, interesuję się fotografią, rękodziełem, w wolnych chwilach uwielbiam słuchać muzyki.

Więcej informacji i zapisy: http://bullerbyn.pl/node/1750