Bycie eko to nie moda ani chwilowy trend, to styl życia, który z roku na rok zyskuje nowych zwolenników. Przejawia się na wielu płaszczyznach; chętnie szukamy zdrowych produktów spożywczych, uprawiamy sport, by nasz organizm był w dobrej kondycji, a także coraz częściej sprawdzamy składy kosmetyków, bowiem to, co nakładamy na naszą skórę wpływa na nasze zdrowie. Aby dokonywać świadomych wyborów, potrzebujemy wiedzieć, co nam pomaga, a co szkodzi. Właśnie dlatego odwiedzający Ekocuda mogą liczyć na sporą dawkę wiedzy, praktycznych porad, a także dostęp do zróżnicowanej oferty produktów – zarówno pielęgnacyjnych, jak i kolorowych.
– Misją Ekocudów jest podnoszenie świadomości Polaków na temat zdrowego stylu życia, a w szczególności zagadnień związanych z kosmetykami naturalnymi. Wydarzenie to na stałe zapisało się do kalendarza stolicy, gdzie w kwietniu, odbędzie się już czwarta edycja. Często podczas rozmów z uczestnikami otrzymywałam pytania, czy i kiedy Ekocuda zagoszczą w innych miastach. Uznałam, że 2018 to dobry rok na taką decyzję. Gdańsk to pierwsze miasto po Warszawie, gdzie producenci polskich i zagranicznych kosmetyków naturalnych będą mogli zaprezentować swoją ofertę i poznać osobiście swoich klientów. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda.
Uczestnicy Ekocudów będą mogli wziąć udział w warsztatach m.in. z makijażu wykonywanego mineralnymi kosmetykami kolorowymi (obowiązują zapisy, szczegóły zostaną ogłoszone na profilu marki na Facebook’u), wykładach otwartych poruszających tematykę zdrowia i pielęgnacji oraz zasięgnąć porad od specjalistów na stoiskach poszczególnych marek. Co najważniejsze – każdy będzie mógł przetestować i wybrać najlepsze dla siebie ekocuda. Wstęp na targi jest bezpłatny – wystarczy wyjść z domu i przekonać się na własnej skórze o zaletach kosmetyków tworzonych z pasją i inspirowanych naturą. To także niepowtarzalna okazja, aby zadbać o ciało, włosy, cerę po zimie tuż przed nadchodzącą wiosną. Sponsorem wydarzenia jest marka Pixie Cosmetics, polski producent kosmetyków mineralnych. Oferuje produkty, które powstają z pasji i fascynacji bogactwem otaczającej nas przyrody.
Sponsorem wydarzenia jest marka Pixie Cosmetics, polski producent kosmetyków mineralnych, ekspert w doborze idealnego odcienia. Marka ta szeroko współpracuje z akademiami wizażu.
Patroni medialni: PRESTIŻ – Magazyn Trójmiejski, Miasto Dzieci, Mamowato.pl, Biokurier.pl, JOY.pl, DOBRA MAMA, magazyn E!Stilo, Czytaj Skład, Ekocentryczka.pl, TrustedCosmetics.pl, Naturalnie!, Mamy Mamom, My3Miasto, Cojestgrane24.pl, Mint magazine, Wielki Kufer, Joga-joga.pl, Yoga & Ayurveda Magazyn, Naturalnie z pudełka, Ekologia.pl, Imperium Kobiet, Biznes na fali, Innooka.pl, Inspirantka.pl, Poradnik Zdrowie, MjakMama24.pl, Piggy PEG, wwwlosy.pl, PINK MINK Studio, Zwykłe Życie, Ulica Ekologiczna, Czytamy Etykiety Kosmetyków, Magazyn Kosmetyki, dawanda.pl, egaga.pl, egodziecka.pl, KIKIMORA, SHEMAG i inni. Więcej informacji: